onsdag 23 mars 2011

kök

Idag har det hänt grejer! Köket kom som planerat så hela kvällen har vi tillbringat ute i huset, Figge o ett par kompisar är kvar därute, vet inte hur länge de tänker hålla på :) det blir riktigt bra! Vi har även börjat få innedörrarna på plats, nu vill jag flytta, jag vill jag vill!!!!!

mannen som levererade köket kom in till Figge o sa "jag vet inte om det har blivit fel här för en del skåp är svarta och en del är vita" haha inte är det fel så ska det va!

hela härligheten!

dottern i full fart o skruva i ben

nu är det sko förbud i huset, börjar kännas lite hemma nu

första skåpet på plats, den blå skyddsfilmen får sitta på ett tag men lite sugen är jag allt på att dra bort den hm....

hät har rörmokaren fixat till sina vattenrör

härligt med frivilliga arbetare :)

o så här långt hann vi innan jag gick därifrån, och här har vi det mest knasiga i hela huset, här i dessa två hålrum kommer det att stå diskmaskiner .....

innedörrar och dörrfoder på plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar