torsdag 17 februari 2011

Högtalare

Ikväll har vi dragit högtalarkablar i taket i köket, tvättstugan och de två badrummen, blir riktigt bra! Det börjar kännas att det snart är vårt hus men samtidigt känns det så konstigt, ska vi bo där? I allt det nya? När jag gick där ute ikväll då kom tårarna, tankarna for iväg mot kvällen då jag stod där och skrek ner mot samhället och ingen hörde......jag kände mig så otroligt ensam, det va mig det hängde på, min dotter litade på mig.......fy det är så hemska minnen och ikväll när jag stod där i fönstret så blev dom så tydliga........Men snart så har vi ett hem som vi kan bygga upp till vårt bara vårt men som min lilla pojk säger "det går segt mamma" haha jag kan inte annat än instämma det är så man tycker......
Idag har byggarna börjat med vår omdiskuterade klädkammare så nu står den där och det känns som att vi tog rätt beslut där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar