torsdag 14 april 2011

Lite bilder

Tyst som i graven är det från det där försäkringsbolaget......men men någon gång får vi väl flytta in.....Idag har de lagt klinkergolvet i tvättstugan så nu ska det härda och på måndag skall det fogas sen blir det att bygga tvättstuga! Nu har el-gubben börjat slå på mer och mer el, så tjusigt med alla ljuskällor!
Rörmokaren Figge har äntligen blivit klar med bergvärmen så nu har vi härlig golvvärme ifrån berget!
och jag kunde inte hålla mig längre, idag rök det blåa köket.........
I början på veckan var grävaren på plats och fixade till för vår framtida altan

Figge i full fart o gräva ner dräneringsslang runt huset

Min käre bror som inte är så van vid bloggar tyckte att det var dåligt med kort på fasaden, har du tittat på de äldre inläggen frågade jag? men sidan tog ju slut fick jag till svar......så här kommer lite nya;)



Här har vi dotterns färgglada rum:)

Detta bubbelkar har våra barn valt, riktigt bra smak har de:)

Idag klarade jag inte mer, nu åkte den blåa plasten av, riktigt bra blev det!

o ingen ser vart diskmaskinerna gömmer sig.....

en sån här blir det  att införskaffa, 4 meter i takhöjd.....


här är min fina tapet i sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar