fredag 20 maj 2011

Flytten

Nu så är vi framme vid vår flytt! Helt sjukt härligt! Besiktningen gick igenom, lite små anmärkningar på slutstädet men det såg vi inte som några problem, ge oss bara nyckeln så städar vi haha. Så kl.11.00 i tisdags förmiddag var vi åter igen husägare!!!Har nu alltså sovit i huset två nätter och jag har vaknat dessa mornar med att "jag har inte ont någonstans" haha helt fantastiskt! Så ja vi trivs i vårt hus men jag måste erkänna att det känns fortfarande lite overkligt allt detta så det tar nog ett tag att fatta att det är här vi ska bo nu! Idag satte jag mig i soffan, o somnade!!! Inte likt mig, så det är lite som att luften går ur en nu.....det kommer att bli kanon bra detta, vi har fixat o donat kring barnen så att de ska komma iordning och känna sig hemma, som min lilla pojk säger "mamma, tänk att vi ska bo här". En sak av allt bra är min älskade tumlare, jag slipper hänga en massa hemsk tvätt, riktigt härligt! Här kommer lite bilder från de här första dagarna, mycket som ska iordning men lite känsla får man allt.
Det första som fick flytta in var min matta:)

MIn lilla grabb o jag körde igång med byggandet av hans byrå

I rummet brevid byggdes det också:)

sängen på plats:)




Vårt köksbord som vi hade beställt hade gått sönder i leveransen så vi fick ett låne bord, säg något som har funkat med en gång........

Ingen bra bild på soffan, här får det bli skärpning.....men men....

Fin blomma min syster med familj  kom med:)

2 kommentarer:

  1. Så himla roligt för er, huset är fantastiskt fint. Härliga rum och härliga fönster med fina ljusinsläpp! Vilken lycka att få allt nytt, morderna och fint. Måste kännas underbart att få ett eget hem igen!

    SvaraRadera
  2. tack Sandra! Ja det känns så otroligt härligt att ha ett eget hem igen:) Hoppas att allt är bra med dig o den lilla i magen, ha det bra kram

    SvaraRadera