tisdag 31 maj 2011

Lite bilder

Vilken sommardag det har varit idag! Så här vill vi ha det:) Så idag efter jobbet så åkte Figge upp till vårt "lager" och hämtade vårt plastbord och stolar. Ja vi har ju fått hyra ett lager för att förvara allt som fanns i Garaget (garaget klarade sig utan några skador från branden) så det vill man verkligen inte tänka på när man skall börja tömma det.....vad har man i ett garage??? Vi hade iallafall MYCKET skräp......men man kanske värdesätter det på ett annat sätt nu när det är det som är kvar och påminner oss om då....vem vet....Iallafall så fick vår trämöbel vänta lite på sin flytt, det blir att olja in den riktigt om den ska klara utevistelse då vi inte har ett uterum mer nu
så var dom på plats:) Blir till att införskaffa dynor då de ej klarade branden

Mitt första väggord på plats, blev precis som jag hade tänkt mig, elektrikern fattade inte riktigt varför jag ville ha en lampa så högt men här är resultatet, tänkvärda ord


Våra skåp byggda och på plats



Den här lampan ifrån Ikea är ehlt fantastiskt fin, men herregud vilket pussel.....jag bara öppnad eoch gapade sen slog jag igen....jag har hört att en viss Fia skall vara himla duktig på sånt här hm.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar