torsdag 26 maj 2011

Tankar

Nu är vi snart ur vår lilla stuga som vi har bott i de senaste nio månaderna, jag tyckte inte att vi hade så mycket grejer men det var faktiskt en hel del....så det är en del att plocka upp så det känns bra :) Tänk vad man hinner köpa på sig under ett år :) Men visst det är ju faktiskt så att jag har handlat en del för det var verkligen något jag tyckte var otroligt jobbigt, känslan av att inte äga någonting, jag kommer fortfarande ihåg när jag kom hem ifrån Västervik och vi efter ett par dagar begav oss in med rullstol och allt till Vimmerby för att köpa "mina" saker, plattång, fön, skor, kläder ja allt, fy det var inget roligt.......barnen kommer fortfarande ihåg när de tilsammans med min syster och familj åkte in till Vimmerby dagen efter branden i Sara och Fias lånade kläder, Maja ägde ju bara sina trosor och Jacob sin morgonrock,  för att köpa sig lite kläder, Maja var kvick att byta om till det nya medans Jacob trivdes bra i Fias stora shorts och tröja:)......men det barnen pratar mest om var när pappa figge och barnen åkte och hälsade på mig i Linköping och sedan åkte vidare till Toysrus och handlade leksaker för 10 000 kronor! Haha vilken känsla, som barnen säger "pappa bara sa handla vad ni vill". Ja det har verkligen varit en resa detta år något vi aldrig glömmer......
Bjuder på en bild på de "härliga" vardagssysslorna, men visst efter snart ett år i den hemska diskbaljan så njuter vi fortfarande av att plocka i och ur men visst det har ju bara gått en vecka.....haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar