fredag 13 maj 2011

Golv

Igår smög vi oss in i vårt hus och tog lite bilder nu när de har dragit bort all skyddspapp. Jag ska va ärlig och säga att jag trodde verkligen att de skulle stänga huset och gömma nyckeln så att vi absolut inte fick vara där haha men så blev det inte nyckeln ligger på sin trygga plats så att vi kan öppna upp och kika in lite.....En kompis mamma till barnen sa idag frågande " Ni säger att ni har fyra nätter kvar, brukar man inte räkna dagar..." haha det är nog jag som har börjat med "natträkning" för jag längtar något så otroligt mycke till att få komma bort ifrån denna hemska hårda konstiga säng som jag nu har legat i i 9 månader! På tisdag kommer min beställda säng! Så fyra nätter...... och tre dagar kvar:)

utomhusbelysningen är i full gång








o här är vi som snart flyttar in i detta hus! Det är konstigt när man är liten så gör man allt för att se så ful ut som möjligt på kort o ju äldre man blir kämpar man med att se så bra ut som möjligt....hm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar