måndag 23 maj 2011

Lite bilder

Det börjar mer och mer likna ett hem :) Lite krimskrams här och var
Tvättstugan börjar nu bli riktigt rosa :)

Första krimskramset uppspikat, detta är verkligen, som jag har skrivit tidigare, något jag har saknat att få spika upp grejer på väggarna konstigt kanske men sant, så den känslan var riktigt go haha

Sovrummet börjar ta form, rött rött, som sagt hade min mamma sett det här.....haha men jag tycker det är fint:)

Jag har äntligen ett sminkbord också en sådan där grej som jag har saknat detta år, jag har alltid haft min lilla plats med mina grejer...och nu har jag det åter igen


Detta soffbord pysslade jag ihop häromdagen

2 kommentarer:

  1. Otroligt fint =)... Lycka till med ert nya hus =).. Kram från familjen Westerback

    SvaraRadera
  2. Tack Malin! Ja det känns så otroligt bra att nu ha ett eget hem igen:)kram

    SvaraRadera